Alice

Porodična pozorišna smotra Il Giardino di Alice, koju je organizovalo preduzeće “exvUoto teatro”iz Vićence uz podršku općine Vićenca, vraća se u Vićencu. Ove godine smotra će biti podijeljena u 10 termina: uobičajenih 6 nedjelja u Giardini Salvi ujutro u 9:45 sati bit će objedinjene pod nazivom “Storie da Mangiare” (Priče za jelo), a od ove godine 4 besplatna događaja održavat će se na kvartovskim igralištima izvan centra grada pod nazivom “Storie di fuoco di acqua di terra e di vento” (Priče o vatri, vodi, zemlji i vjetru).

"Želimo da naš prijedlog pozorišta zajednice prenesemo i u susjedstvo, da uključimo stanovništvo koje bi teže moglo doći do centra", kažu Tommaso Franchin i Andrea Dellai iz bivšeg teatra, organizatori smotre.

Il Giardino di Alice: "uključiti stanovništvo koje bi s većim poteškoćama moglo doći do centra"

Vjerujemo da pozorište zaista može promijeniti mjesta i percepciju o njima, a to se može učiniti samo uz podršku cijele zajednice', nastavljaju. Iz tog razloga, festival koristi uhodanu formulu javno-privatnog partnerstva, a brojna su preduzeća odlučila hoće li se uz preduzeće uključiti u njegovu realizaciju. Svaki partner bio je uključen u kreiranje zabavnih radionica na temu održivosti hrane koje prate emisije. Cereal Docks, Centro Ortodontico Vicentino i Birrificio Ofelia također će se pobrinuti za izradu zanimljivih radionica za djecu, ali i njihove roditelje. ALDA Europe bit će ko-kustos događaja 18. avgusta na igralištu u Via Roma.

Ove godine tu je i jedna divna novela: zahvaljujući podršci Odjela za kulturu i Ureda za historijske parkove, Loggia Valmarana će prvi put nakon nekoliko godina biti otvorena za javnost, dočekujući gledaoce nakon predstave ili u slučaju kiše.

„Pravo je zadovoljstvo otvoriti baštu i lođu Valmaranu za porodicu“, kaže savjetnica za kulturu Vićence Simona Siotto, „mjesto koje je stvoreno da ugosti trenutke kulture i koje se sprema dočekati gledaoce i da bude moguća pozornica za pozorišne predstave revije. Također naglašavam da je podučavanje naše djece o važnosti održivosti hrane osnovna obrazovna aktivnost, posebno u ovom razdoblju velikih klimatskih promjena u kojima smo pozvani usvojiti ekološki prihvatljivo ponašanje od malih nogu.

ALDA-i je jako drago što je među glavnim partnerima lokalne manifestacije “Il Giardino di Alice” koja uključuje porodicu, djecu, građane, vlast i sve ostale u Vićenci!

🇦🇲 Read the news in Armenian

🇬🇪 Read the news in Georgian